Polityka prywatności
Klauzula Informacyjna
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych, dalej „RODO”), informujemy, iż:
- Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Stowarzyszenie RETINA AMD POLSKA z siedzibą w Warszawie przy ul. Wąwozowej 25/36 02-796 Warszawa,
e-mail: retinaamd@retinaamd.org.pl 602 634 400 - W sprawach związanych z ochroną danych osobowych można kontaktować się
z Prezesem Stowarzyszenia RETINA AMD POLSKA pod adresem ul. Konwiktorska 7 pok. 25 00-216 Warszawa, e-mail: retinaamd@retinaamd.org.pl 22 831 22 71 w 221, 602 634 400 - Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu:
– konkretnym, popartym wyrażeniem zgody przez Panią/Pana
– wypełniania obowiązków w dziedzinie prawa pracy i zabezpieczenia społecznego,
– informowania o realizacji działań Statutowych Stowarzyszenia (w ramach uprawnionej działalności) https://retinaamd.org.pl/,
– rozwiązywania indywidualnych problemów związanych z ochroną zdrowia.
Podstawą prawną przetwarzania danych jest art. 9 ust 2 pkt a/b/c/d.
Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych, dalej „RODO”) - Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mogą być podmioty świadczące usługi:
-informatyczne wobec Administratora, pocztowe, prawne, doradcze, księgowo-administracyjne,
-organy publiczne w obrębie prawa pracy, ZUS, US, GUS
-instytucje zlecające wykonanie zadania publicznego (np.: PFRON, Urząd Wojewódzki, firmy ewaluacyjne). - Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres zgodny z obowiązującymi przepisami prawa pracy, przepisami podatkowymi, z zawartymi umowami na realizację zadań publicznych, prawem archiwalnym.
- Posiada Pani/Pan prawo:
– dostępu do swoich danych osobowych,
– sprostowania swoich danych osobowych,
– usunięcia swoich danych osobowych,
– ograniczenia przetwarzania swoich danych osobowych,
– cofnięcia zgody na przetwarzanie danych osobowych poprzez telefoniczne, pisemne lub elektronicznie powiadomienie Administratora danych– jeżeli uprzednio wyrazili Państwo taką zgodę i przetwarzanie dotyczących Państwa danych odbywa się na jej podstawie,
– przenoszenia swoich danych osobowych,
– wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania swoich danych osobowych z przyczyn związanych ze szczególną Państwa sytuacją zgodnie z art. 21 RODO.
- Niezależnie od powyższego, przysługuje Pani/Panu uprawnienie do wniesienia skargi do organu nadzorczego, tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uznają Państwo, iż przetwarzanie Państwa danych osobowych narusza przepisy RODO,
- Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest obowiązkowe w zakresie niezbędnym wynikającym z przepisów prawa (np. Prawo pracy, prawo podatkowe). W pozostałym zakresie dobrowolne. W przypadku nie podania danych osobowych możemy odmówić zawarcia umowy, przekazywania informacji związanych z działaniami statutowymi.
- Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane poza terytorium Europejskiego Obszaru Gospodarczego, do organizacji międzynarodowych.
- Pani/Pana dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany (w tym w formie profilowania).